czwartek, 7 listopada 2013

Po Zimnym Lechu, jak plama na koszuli

Zdziczenie obyczajów w Polsce osiągnęło dno, ale mam poważne obawy, ze to jeszcze nie koniec. Po pozbawionej całkowicie empatii reklamie Kompanii Piwowarskiej z reklamą piwa Zimny Lech, przyszedł czas na osoby chore. W tej reklamie dzieci chore na zespół Downa, są jak plama na koszuli.



Ponad trzy lata temu kampania piwowarska akurat naprzeciw Wawelu wywiesiła olbrzymią reklamę  „Zimny Lech”. Rechotu postępowców nie było końca, przecież to nie ma nic wspólnego z śp.  Prezydentem Kaczyńskim. Twórcy tej kampanii wykazali się niewyobrażalnym chamstwem, zdając się nie wiedzieć co to empatia.

Biuro Narodowe Stowarzyszenia Olimpiady Specjalne Polska nie chciało być gorsze w ranieniu uczuć rodziców mających chore dzieci na zespół Dawna. Jak daleko może postąpić zbydlęcenie, nie wiem, ale mam przeczucie, że to nie koniec. Traktowanie osób chorych, niezaradnych, starych, biednych, niedołężnych jest jedną z miar humanitaryzmu. Jak się je traktuje, widzimy z bilbordów, jak plama na koszuli.   

Podarcie biblii, genitalia na krzyżu, papież przygnieciony meteorem, to jest twórczość. A niech ktoś spróbuje obrażać pederastów, żydów, genderowców, zaraz rozpocznie się wrzask tych, którzy przed chwilą rechotali. Zdjęcie na obrazku jak najbardziej pasuje do ludzi, którzy promowali jedną i drugą kampanię.




autor: Andy51

Brak komentarzy: