wtorek, 18 lutego 2014

Ja - hamulcowy


Towarzysze ! Przyjmijcie moją szczerą samokrytykę : to ja spychałem podstępnie portal ze świetlanej (i jedynie słusznej) drogi rozwoju wyznaczonej przez kierownictwo !!!
Przyznaję! To ja unikałem publicznych seansów tarmoszenia kaczora ! Pisałem na tematy inne niż wyznaczone, potem przeszkadzając w sprowadzaniu dyskusji na prawidłowy tor przez wyznaczonych dyskutantów. To ja w swoim dyletantyźmie uważałem konieczność uzyskania wstępnej zgody na wejście w pewne progi za cenzurę. To brak proletariackiej ogłady skłonił mnie do wywalenia na zbity pysk (w moim mniemaniu chama) ukochanego blogera, zwracającego się do kobiet per laluniu, dzidziu. Moje zbrodnie są niezliczone.
Towarzysze ! Zanim mnie rozstrzelacie, wyjaśnijcie : Dokąd prowadzi " DALSZY WŁAŚCIWY ROZWÓJ" ?!
Okazuje się, że największym "cenzorem" a jednocześnie największym hamulcemwłaściwego dalszego rozwoju portalu, są najczęściej… sami jego użytkownicy. 
Po uzyskaniu wyjaśnienia musicie mnie zastrzelić ! Bo ja zatwardziały jestem w przekonaniu że na moim blogu, to ja jestem gospodarzem ! PRZEDSTAWIAM  mój pogląd, a nie "poddaję pod ocenę" ! Jak chcę to mogę podać skąd nabrałem takiego przekonania, ale nie muszę, tolerować prostowania mojego "błędnego" poglądu tolerować też nie muszę.
I to by było na tyle !

autor: cyborg

Brak komentarzy: