środa, 4 grudnia 2013

Szpieg z Krainy Deszczowców ...


... przez trzydzieści lat wodził wszystkich za nos, by w końcu uderzyć w największą świętość : pancerną brzozę. Red. Sekielski ujawnia : kto kryje się za maską naukowca !
 Podobno afera zaczęła się wczoraj. Mnie dopadła rano, na antenie radiowej Trójki. Beata Szydło była przesłuchiwana na okoliczność zaprzestania wspólpracy Zespołu Parlamentarnego z prof. Cieszewskim, w związku  z całkowitą jego kompromitacją. Zostałem zmuszony do podłączenia anteny i uruchomienia odbiornika TV. Zaatakował mnie Sekielski  hipnotyzując oczyma ciężarnej łani i dramatycznym głosem : ...ktoś kto chce być autorytetem moralnym....Wydawało mi się że badanie zdjęć satelitarnych wymaga innych umiejętności niż "moralność socjalistyczna", ale co ja tam wiem. Najlepiej byłoby gdybyscie sami zapoznali się z tematem.
http://wpolityce.pl/artykuly/68703-tomasz-sekielski-lustruje-prof-cieszewskiego-ujawnia-dokumenty-ktore-swiadcza-ze-ekspert-macierewicza-byl-zarejestrowany-jako-wspolpracownik-sb-profesor-zaprzecza
http://wpolityce.pl/wydarzenia/68694-tvp-lustruje-prof-cieszewskiego-naukowiec-dla-wpolitycepl-jezeli-ktos-twierdzi-ze-wspolpracowalem-klamie
http://wpolityce.pl/wydarzenia/68718-andrzej-duda-to-atak-na-zespol-macierewicza-dokumentow-ktore-pokazal-sekielski-nie-ma-w-instytucie-pamieci-narodowej
Sytuacja jest tak dynamiczna  że zamiast komentować zapytam : którym naukowcom przydzielone zostaną role pedofila, faszysty, antysemity, szmalcownika ? Jazgdyni kilka dni temu wykrakał wielki powrót  "Szafy lesiaka" !

autor: cyborg

Brak komentarzy: